2009. május 16., szombat

TEREMTŐ SZER - ELEM

Philippa - 2009.04.19 11:15
Az Új Szerelem határtalan, éppen ezért teremtő ereje van. Hogyan lehet vele teremteni?
Mostanában egyre inkább tapasztalom, hogy megvalósulnak a vágyaim. Mióta az Örök Szerelem Forrása felszínre tört bennem, ez az erő, a Szerelem Ereje, az Ötödik Elem segít formába önteni és megvalósítani vágyaimat.
Először felfedeztem, hogy végtelen bennem, és természete szerint minden irányban árad, áramlik folyamatosan.
A bennem lévő vágyaimon is átáramlik, és megteremti számomra azt fizikai formában is. Elmesélek egy példát.
Valamikor versenyszerűen kerékpároztam. Ahogy telt az idő, úgy húzódott bennem vissza ennek megvalósítási lehetősége. Nem is nagyon küzdöttem érte, lefoglaltam magam mással; mindig találtam valamit, ami érdekelt.
Egy ideje már csak itthon szaladgáltam biciklivel boltba, vagy max. 1-2 km-es távolságokra. De a biciklim így is elhasználódott. Megérett a helyzet egy új megvásárlására.
Elkezdtem keresni a lehetőségeket. Néztem interneten, üzletekben, ismerősöknél, de minden út ugyanoda vezetett. Beleszerettem egy összteleszkópos csodába.
Úgy adódott, hogy egy ismerősünknek kerékpárboltja van. Hozzá fordultam segítségért. Mondtam, mit szeretnék. Ő igyekezett lebeszélni róla, és észérvekkel meg is tudott győzni, mondva; az a kerékpár sokkal súlyosabb, mint a többi, kisebb a kereke, nehezebb tekerni, több erőkifejtés szükséges ahhoz, hogy haladni tudjak vele. De azért elhívott a boltjába, nézzem meg, próbáljam ki.
Elmentem. Megnéztem. Kipróbáltam. És nem hagytam, hogy az ő elméje meggyőzzön. Felültem a biciklire, és éreztem, hogy ő az enyém. Nem volt nehezebb hajtani, mint az előzőt, nem volt súlyosabb, nem volt kényelmetlenebb. Találkozás volt ez a bennem lévő résszel, ami felé vágyam vezetett. Megvettem.
És azóta egyre szerelmesebb vagyok bele, egyre inkább összesimulok, egyensúlyba kerülök szívem vágyának külső megvalósulásával.
Nemcsak az Isten által mellém rendelt társamba vagyok szerelmes, hanem mindazon vágyaim megvalósulási formájába, amit Isten számomra elküld.
Mert a kerékpár mellett kitartottam már másban is. Nem alkudtam meg más, kisebb, olcsóbb, logikusabb megoldás mellett. Engedtem, hogy a szívem valósítsa meg Isten akaratát számomra. Mert nem véletlenül vágyom arra, amire vágyom. Istentől kapom a vágyat is szívembe.
Ezek a megvalósulások oda vezetnek, hogy egyre jobban bízom Istenben, egyre több minden vesz körül, amit szeretek, egyre hálásabb vagyok ezért, egyre boldogabb, és egyre nagyobb területen tudom megvalósítani az Új Szerelmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése