2009. május 2., szombat

NYITVA AZ ÚT

Philippa - 2009.03.06 17:05
Tegnap fordulóponthoz értem.Két angyal segített benne,hogy átéljem.Földi angyalok.Köszönöm nekik szívem minden szeretetével!Hárman megyünk tovább,két testőrangyalom véd engem szeretetével,szerelmével.
- Jézus, kérlek, beszélj velem! - Itt vagyok, Kishúgom… - Mi történik? Érzem, hogy megnyílt a Szerelem Univerzumába vezető kapu. - Így van. Megnyílt. TE nyitottad meg. - De hogyan? - Úgy, hogy a szívedbe engedted Isten akaratát. Ez volt a kulcs. Annyira szereted Istent, hogy kész voltál az Ő akaratát megvalósítani a Szerelemben is, és feláldozni magad az Ő tervéért, és a feladatod sikeres elvégzéséért. - Igen. Most is kész vagyok. De nem ettől nyílt meg a Kapu. - De igen. Elért istenszereteted egy olyan pontra benned, mikor önzésedet teljesen feloldotta. Ezen a ponton MINDENT elfogadtál Istentől. S beléphettél az Újba, melyben jelen van MINDEN, amit eddig megéltél; csak amit eddig részekre megosztva éltél meg, most megtalálod EGY-ben S ezt az EGY-et megtalálod majd MINDEN-ben.
- Tegnap azt éreztem; végre, megszabadultam, nem vagyok már hozzáláncolva ahhoz a feladathoz, amit Isten rám bízott, és soha nem tudom megvalósítani, mert én hiába szeretném, ha a másik fél még fél, és nem vállalja. Minden életem erre ment rá, nem bírtam elviselni ennek feszültségét. Most pedig leoldódott ez rólam, és végre SZABAD SZERETNEM azt is, aki nem bánt, aki nem gerjeszt félelmet bennem, nem pusztít el… Szabad szeretnem mindenkit, nincs akadály már a SZERELEM útjában. Nincs meghatározva, kit kell szeretnem, milyen elveket követni, a SZERELEM TELJESSÉ lett bennem, kitágult. - Így van.- De miért kellett eddig így megélnem, mit csináltam rosszul?- Mindent jól csináltál, Kishúgom… A feladatod az volt a két társaddal, akik a szerelmeid voltak; horgonyoz
d le a Szerelem Univerzumát a Sűrű Anyagban, a negatív tartományban. Megtetted.
- De azt hittem, velük kell majd felemelkednem, hogy majd a pozitív részt is velük éljem meg. - Isten akarata egyesült a tiéddel, mikor új társat kértél tőle. S nem véletlenül kérted. Kérésed is ő adta szívedbe. - Akit kértem, ő lesz az új társam, az új szerelmem? - Nem lesz, már AZ. Ő az Örök Szerelmed, kiben egyesül mindkét eddigi szerelmed. Ő az, akivel a Szerelem teljes spektrumát megélheted, mert benne van az EGÉSZ. Teljessé tette a te szerelmed, melyet Isten adott szívedbe. A lángot Isten lobbantotta fel mindkettőtökben, s nem egymásban lobbantottátok fel. Az isteni tűz örök, az emberi gyorsan EL – ÉG, s akkor mindkettőnek elég a szerelemből, megvalósul a VÉG. - Hmmm...köszönöm, hogy elmondtad... S most mi lesz? - Csak ne félj! Tárd ki szíved, s lépj be a Kapun bátran TE is! A Szerelem Univerzuma téged is vár. Fedezd fel! Éld át! Szeress! - Köszönöm, Jézus …érzem, hogy jönnek velünk sokan, érzik sokan … - Igen, Kishúgom, … érzik … a szeretet él … a szerelem is … örökké …

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése