2009. május 24., vasárnap

ÁTTÖRÉS

Philippa - 2009.05.16 19:24
Beszélgetés a Szerelem Angyalával:
- Itt vagyok - mondja.
- Tudom, mi a feladatod. Hogy vigyázz rám. De nem szerethetsz engem szerelemmel?
- De igen – szégyenlősen lehajtja a fejét. – Tudod, pont azért küldtek hozzád, hogy megtanítsd nekem a szerelmet. Meg kell élnem nekem is.
- Te még eddig sosem élted meg?
- De igen. Próbáltam minden oldalát, csak még ezt nem, az Örök Szerelmet. Úgy, hogy jelen vagyok az Égben s a Földön egyszerre. Ez még új nekem.
- Hogyan taníthatnálak meg?
- Én mondjam meg neked?
- A fizikai lényed nem válaszol.
- Hát látod, épp ez az. Amire nem válaszol, AZT nem tudja. Arra tanítsd meg!
- Ellenáll.
- Törd át az ellenállását a szerelmeddel, ahogy eddig is tetted!
- Nem tudom, most mit tehetnék.
- A szerelem, az Örök Szerelem teremtő erő. Használd! Teremts vele!
- Neked?
- Mindenkinek.
- Már megtettem.
- Ne csak egyszer! Folyamatosan.
- … Nagyon szeretlek… Érzed?
- Igen. S ez a fizikai lényemet megzavarja. Mert nem tudja, mit kell ilyenkor tenni.
- Csak elfogadni. Feltételek nélkül.
- Ez olyan szép. De hogyan tudom megcsinálni?
- Te is tudsz teremteni a szerelemmel.
- Bennem nincs jelen az Örök Szerelem…
- BENNED?! A Szerelem Angyalában?! Ne viccelj!
- Tudom, kicsit morbid…
- Ezt felejtsd el! Mindenkiben jelen van minden.
- Te is tudod, hogy ez nem így van. A gyomokból hiányzik a lélek.
- Benned van lélek, fény, szerelem. És ott van az Örök Szerelem is. Érzem. És te is érzed. Csak te nem így hívod. Engedd működni! Szeress engem is vele! Szeresd át azt, ami nem tetszik bennem, ahogy én is átszeretem benned a félelmedet, az elutasításodat. S eltűnik, feloldódik benne minden rossz.
- … Ó, nagyon szeretlek… Ha ezt értem megteszed.
- Nemcsak érted. Mindenkiért… Hogy végre felszabadulhasson mindenki. És szabadon szerethessen mindenki.
- Köszönöm, neked!
- Én is neked, szerelmem…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése